1. Ważne! Wszystkie towary oferowane przez naszą firmę, są wykonywane na zamówienie, co wiąże się z ograniczeniem prawa do odstąpienia od umowy. Prawo do odstąpienia od umowy, zawartej w ramach oferty sklepu, bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (wg Ustawy).
2. Klient ma prawo zwrócić towar jeżeli sprzedający: • wykonał niewłaściwy nadruk • pomylił się w kolorze bądź nadruku • towar jest uszkodzony
3. Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru.
4. Postępuj zgodnie z poniższym: • Pobierz formularz, wydrukuj go i wypełnij: formularzreklamacyjny.pdf (załączam go) • Zapakuj zwracany produkt i formularz reklamacji. • Wyślij paczkę pocztową, kurierską lub paczkomatową, na nasz adres: MM STORE Joanna Burda ul. Słoneczna 26j/2 32-005 Niepołomice
5. W ciągu 14 dni kalendarzowych reklamacja zostanie rozpatrzona.
6. W przypadku uzasadnionej reklamacji lub zwrotu, sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub wymieni towar.
7. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
8. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamawianych z otrzymanymi, wynikające z różnicy w ustawieniach monitora Klienta, w tym różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
9. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
10. Reklamacji nie podlega: • uszkodzenia mechaniczne • wady widoczne w momencie otrzymania przesyłki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu • naturalne zużywanie się produktu